10 tricks til succesfulde kundemder!
  5 tips til din handels- og servicevirksomhed!
  Er drlig omtale bedre end ingen omtale?
  Internet markedsfring: No cure no pay markedsfring!
  Skab eksklusive produkter - slg dyrer!
  Forandring
  Hvad rber dit kropssprog?
  Hvordan ser fremtidens slgere ud?
  In High Spirits
  People Who Need People
  1, 2, 3...Slg!
  A Good Salesman
  Sjove citater
  Kommunikativ Kompetence
  Lad ikke kunden sejle sin egen s
  Ved din salgsorganisation det?
  Korrekt messeadfrd
  De 13 salgsregler
  Vend et "Nej" til et "Ja"
  Trying Times
  Lr at tnke som en millionr
  Den fdte slger er dd
  Historien om frungerne
  Succesfulde slgers rd
  Salgsbrev efter AIDA
  Kundens behov
  Elevatortalen
  Telefonkontakt
  Kundetyper
  Personlig fremtoning
  Fishing for Trouble
  Rise and Shine
  Booster Club
  Myrefilosofien
 
 Anbefal denne artikel:
 Dit navn:
 
 Modtagers e-mail:
 

 

Citat: ''Hvis du nsker at forbedre dine resultater, m du frst forbedre dine forventninger.'' - Af ukendt


Link partnere:

 - Dealhub.dk
 - Magnus Kjller: Ask Me Anything
 - Deal Structuring

 

  ARTIKLER » DE 13 SALGSREGLER   NYHEDER
 
Der er 13 hovedregler der alle hver isr lgger til grund for det gode salg

1. Begejstring:
vis begejstring - og du vil blive overrasket over resultatet.

2. Orden og selvorganisation:
uden orden og arbejdsplan kan du godt give op, men har du orden i dit kundekartotek, liger der forretninger og venter p dig.

3. St dig i kundens sted:
find altid ud af behovet, find frem til, hvad kunden virkelig nsker og hjlp ham til at opn det, s er du sikker p resultat.

4. Sprgsml:
stil sprgsml - sprgsml er bedre end direkte udtalelser - det er bedre at sprge end at "angribe".

5. Hold dig til sagen:
tal om kundens behov - og om hans/hendes interesse - hold dig fra alt andet.

6. Ti stille - lyt!:
vr opmrksom p, hvad kunden siger. Han/hun er glad for din opmrksomhed og fortller selv, hvad han/hu nsker.

7. Vr oprigtig - skab tillid:
for at vinde og fastholde kundens tillid er det ndvendigt at gre sig fortjent dertil - hvordan: ved at vre oprigtig

8. Kend varen, du handler med:
for at virke overbevisende er det ndvendigt at kende sin branche til bunds. Hver gang der kommer noget nyt, husk s at orientere dig grundigt.

9. Pskn andre:
alle holder af at blive rost og psknnet. Vis. at du tror p dine medmennesker. Hvis interessen er oprigtig, vil den virkelig blive vrdsat.

10. Se glad ud:
smil til verden - og verden vil smile igen. Det glder din familie og venner, og ikke mindst dine kunder.

11. Husk navne og ansigter:
gentag navnet for dig selv og se om du ikke kan finde sammenhng mellem navnet og personen - eller huske under hvilke omstndigheder, du mdte ham/hende.

12. Pas de gamle kunder - og sg nye:
forsm aldrig de gamle kunder, de vil ofte kunne anvise dig nye kundeemner (sneboldsystemet)

13. Afslut salget:
find det rigtige tidspunkt til at afslutte. Det kan vre svrt, men husk, at man meget let kan tale sig fra en forretning. - hvis du mister kontakten med emnet, vil tidspunktet for et salg vre forpasset.
 
 


Kommentarer til denne artikel: Skriv kommentar
 
Onsdag den 31. marts
S har F Succes Som Slger fet en ny internet-adresse. Fremover kan siden nu findes p FaaSuccesSomSaelger.dk. Samtidig er Ide-banken ogs kommer p hjemmesiden, hvor man kan udveksle diverse salgsrelaterede ideer, tips og tricks


Hjemmesiden er sponsoreret af Due Diligence Questions - stedet hvor du finder white papers til dine due diligence behov